SFO Asgård

Åbningstider

Mandag-torsdag kl. 6.30 - 8.30, fra skoletids ophør til kl. 17.00

Fredag kl. 6.30 - 8.30, fra skoletids ophør til kl. 16.00

Ferier: kl. 6.30-17.00 (fredag kl. 16.00) - hjemkørsel for bus-børn kl. 15.45 hver dag.

Udover kommunal sampasning i uge 28, 29, 30 og 42, er der sampasning mellem Byskovskolens afdelinger i uge 7, 27 og 31 frem til 1. august. Sampasning foregår på afd. Asgård.

Takster og lukkedage

Om SFO afdeling Asgård

SFO afdeling Asgård er SFO 1 på Byskovskolens afd. Asgård. Asgård SFO har ca. 60 børn fra 0-2 klasse. Asgård SFO har eget basislokale, og derudover gode muligheder for at benytte skolens lokaler. Ude har vi en dejlig stor og spændende legeplads med mange forskellige legemuligheder.

Hvis I ønsker at vide mere om SFO Asgård, se vores folder herunder.

Om Center SFO

Center SFO har ca. 35 børn fra 0-6 klasse. Center SFO børn kan gå på afd. Asgård, og på Benløsegården.

Center SFO har lokaler sammen med distrikts SFO, og derudover gode muligheder for at benytte skolens lokaler. Ude har vi en dejlig stor og spændende legeplads med mange forskellige legemuligheder.

Hvis i ønsker at vide mere om Center SFO, så klik på nedenstående og se vores folder og introskrivelse.
Center SFO er en integreret del af  SFO på afd. Asgård, og Benløsegården, se evt. foldere herunder.

Mål og indhold

Se nedenstående.