Godt at vide - afdeling Asgård

• Boden - er lukket pt.
    Her sælger klasserne på skift: brød, små oste, yoghurt, mælk, frugt, pizza mm. til en rimelig pris. Skolebestyrelsen godkender den enkelte klasses udbud – ifht. sundhed – og priser.
    Boden er ment som et supplement til madpakken

• Fridag
    Klasselæreren giver tilladelse til en fridag, ved flere skal skolens ledelse godkende det.
    Den største sammenhæng i undervisningen får dit barn ved at være i skole hver dag. Derfor: Undgå så vidt muligt at placere ferie udenfor skolens ferie. Anmodningsskema findes herunder.

• Hunde
    Hunde må ikke medbringes på skolen. Dette er af hensyn til vores elever.

• Mælkeordning
    Skolen er tilsluttet Mejeriforeningens skolemælksordning, hvor der kan bestilles mælk året rundt.

• Skolemad
    Skolen er tilsluttet Kanpla.dk

• Skolepatruljen
    Skolepatruljen består af elever fra 6.kl. Den styrer lyskurven, hvor skolestien krydser Smålodsvej.
    Ros og ris rettes til færdselskontaktlæreren, der fører tilsyn med skolepatruljen.

• Sygefravær
    Centerforældre bedes give taxa besked om fravær fra 1. sygedag. Videre procedure er beskrevet i centerforældrenes informationsmappe.
    Distriktsforældre noterer fravær i kontaktbogen, når barnet igen starter i skole.

• Trivsel og forebyggelse
    Forebyggelse af dårlig trivsel, mobning er prioriteret højt på afd. Asgård. Arbejdet forestås af forebyggelses- og trivselslærerne.

Anmodning om ekstraordinær ferie_1.pdf

Shape Created with Sketch.